Concept

Het product Biostime, een brand van H&H Group, wordt in de loop van 2020 geïntroduceerd op de Nederlandse markt. Biostime is een poedermelk voor baby’s tot peuters gemaakt van biologische ingrediënten gemaakt in Normandië. H&H Group heeft Activation Heroes gevraagd een beursconcept te ontwikkelen voor de Negenmaandbeurs om bekendheid te creëren binnen de doelgroep zwangere vrouwen.

Activation Heroes heeft een beurstand ontwikkeld passend bij het biologische en premium karakter van het merk. Op de beurswanden kwamen de USP’s van Biostime duidelijk naar voren als ook het logo Product van het Jaar 2020 (categorie Babyvoeding).   

De doelstelling voor de stand bemanning was voornamelijk productuitleg en leads verzamelen voor het online programma. Iedere deelnemer kon kans maken op een Biostime pakket ter waarde van € 250,00. Activation Heroes zorgde voor het concept, maar ook de executie van alle materialen, standbouw, selectie en training van personeel en eventmanagement op locatie, creatie-realisatie.

Datum
Categorie
Beurzen & Events