Concept

Ook in 2020 is er weer gestreden om de felbegeerde titel “De Beste Klusser van Nederland”! Deze jaarlijkse wedstrijd wordt georganiseerd door HORNBACH Bouwmarkt (Nederland). Net als in 2019 hebben wij ook dit jaar weer een groot gedeelte van deze zoektocht voor onze rekening mogen nemen. Dit jaar een beetje anders vanwege alle maatregelen omtrent Corona.

 

De zoektocht begon bij alle inmiddels 15 vestigingen waar we op gepaste afstand de eerste klus-kennis hebben getest. Na een online stemronde op de ingestuurde klus-projecten van de kandidaten, bezochten wij de gekwalificeerde deelnemers thuis of op het werk voor het afnemen van de kwalificatieproef. Alleen de beste deelnemer van iedere vestiging ging door naar de bloedstollende finale!

 

Activation Heroes heeft HORNBACH ontzorgt in het verzamelen van zoveel mogelijk inzendingen aan het begin van de campagne tot en met het contact met de gekwalificeerde deelnemers en gehele uitvoer van de kwalificatieproeven. 

Categorie
Beurzen & Events, Concept & Campagne