Concept

Verbeter de wereld, begin bij jezelf en verhoog de biodiversiteit in jouw tuin; dat is de boodschap van de nieuwe voorjaarscampagne van HORNBACH. Door middel van de juiste planten en het liefst (stilstaand) water maak je je tuin insectvriendelijk. HORNBACH zette voor de campagne een onmisbaar onderdeel centraal van het in stand houden, of laten groeien, van de insectenpopulatie: de voortplanting! Niet alleen praten over de bloemetjes en de bijtjes, nee we laten zien hoe heet het er in je tuin aan toe kan gaan.

Om de campagne een extra laag te geven creĆ«erde Activation Heroes een activatie die de nieuwsgierigheid van voorbijgangers trok, namelijk de HORNBACH-peepshow. Massaal betrad het winkelend publiek de gedaagde setting en bezocht het een van de drie mysterieuze hokjes, waarin een opwindende voorstelling met onthullende beelden te zien was. Een opwindende activatie met resultaat. Activation Heroes creatie – realisatie

Categorie
Communicatie & PR