Concept

Het Tina Festival is de afgelopen jaren uitgegroeid tot hét event waar je als meisje moet zijn geweest! Een combinatie van optredens van bekende artiesten, YouTubers, TikTokkers, workshops, attracties en door natuurlijk heel veel shoppen! Dé plek om de doelgroep van MGA Entertainment te bereiken en te ontmoeten. Aan Activation Heroes is gevraagd om een beursconcept te ontwikkelen voor de stands van LOL Surprise en Poopsie, met focus op merkactivatie en directe verkoop.

Activation Heroes ontwikkelde twee stands van 25m2, waarbij de merken LOL Surprise en Poopsie centraal stonden. De merken werden geactiveerd middels een wervelwindcabine met winactie, een fotoactivatie en een echte catwalk die de meiden konden lopen na styling bij de make-up tafels. Activation Heroes zorgde voor het concept, maar ook de executie van alle materialen, standbouw, selectie en training van personeel, financiële afhandeling en eventmanagement op locatie. Het Tina Festival was met ruim 26.000 bezoekers wederom een groot succes.

Datum
Categorie
Beurzen & Events, Communicatie & PR