Concept

PostNL kwam met de vraag om extra lading te geven aan de campagne voor de Decemberzegels. Zij waren opzoek naar een activatie die aansloot bij de look & feel van de zegels en de commercial, waarin Rogier & Frank laten zien hoe je een geweldige enige foto kerstkaart maakt.

Activation Heroes kwam met een tweetal activatieconcepten, die aansloten bij de look & feel van de campagne, maar ook bij de commercial. Zo stond het promotieteam klaar met een camerasetting (een huiskamersetting) bij diverse winkelcentra om een geweldige enige foto kerstkaart te schieten voor de consument. Uiteraard werd daarbij de saleskoppeling gemaakt met de retailers.

Naast de één op één vertaling van de commercial, realiseerde we De Grootste Brievenbus van Nederland. Een initiatief van PostNL om zoveel mogelijk eenzame ouderen een kerstkaart te bezorgen! De Grootse Brievenbus van Nederland stonden de dagen voorafgaand aan Kerst bij winkelcentrum Maxis Muiden.

Datum
Categorie
Communicatie & PR, Concept & Campagne