• Activation heroes - Warsteiner activatie campagne 1
  • Activation heroes - Warsteiner activatie campagne 2
  • Activation heroes - Warsteiner activatie campagne 3

Concept

Dit jaar wilde Warsteiner eens iets totaal anders. Het doel van de stand was het beeld veranderen van hoe Nederlanders naar Duits bier kijken. Nederlanders denken bij Duits bier vaak aan feesten. Bij Warsteiner moet men denken aan goud: serieus en goed bier.  Om dit voor elkaar te krijgen werd de stand grotendeels ontworpen in het goud. Vervolgens vertaalden wij dit ontwerp door naar de standbouw en uitvoering. De zijkanten werden zwart, zodat het goud er nog meer uit knalde. Niet alleen de decorstukken, maar ook de bar, legplanken, bierglazen, meubels en het kunstgras werden bedekt met een laag goud.

Activation Heroes  heeft Warsteiner begeleid richting de Horecava 2020. In samenwerking met diverse partners hebben we deze fantastische “Serious about beer Biergarten” neergezet!

Datum
Categorie
Beurzen & Events